Grip op Koolhydraten

Wat is Grip op Koolhydraten (GOKken)?

Diëtist Yvonne Lemmers heeft een programma bestaande uit 2 fasen gemaakt om op gewicht te komen en te blijven. (tekst van de site/boek van Yvonne Lemmers)

Fase 1: Op gewicht komen
Geen calorieën of punten tellen, maar letten op koolhydraten. In deze fase beperk je de koolhydraatrijke voedingsmiddelen tot maximaal 1 eetmoment per dag, het zogenaamde ‘koolhydratenuur’. Je eet voldoende eiwit- en vetrijke producten, zodat je geen honger hebt.

Je lijf komt in de vetverbranding en kan ten alle tijden energie putten uit de eigen vetvoorraden. Dat maakt het verschil en dat voel je! Met als resultaat dat je als vanzelf minder eet, meer zin hebt in bewegen en energiek je ideale streefmaat kunt behalen.

Het boek bestaat uit duidelijke lijsten wat wel en niet is toegestaan, dat heb je binnen de kortste keren onder de knie. In het ‘koolhydratenuur’ (een uur per dag) zijn wat koolhydraatrijke voedingsmiddelen toegestaan, zodat het bijvoorbeeld geen probleem is om met je gezin mee te eten.

Fase 2: Op gewicht blijven
In deze fase kun je de hoeveelheid koolhydraatrijke voedingsmiddelen iets uitbreiden, zodat je op je goede gewicht blijft!

Als je dit programma wilt gaan doen kan ik je hierbij coachen. Mijn (e)begeleiding is inclusief het basisboek ‘Grip op koolhydraten’.

Wil je afvallen met Grip op Koolhydraten?

Kom dan bij me langs voor meer informatie over  ‘Grip op koolhydraten’. Grip op Koolhydraten (GOK) is een succesvol koolhydraatbeperkt voedingsprogramma ontwikkeld door diëtiste Yvonne Lemmers

 

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s